THE nEW AGE

TREND GUIDE

trends in use

We create trend reports for your brand, industry or any other purposes,

“Creative use of trends can give you any advantage that you need in digital or real world”

what can we do together?

We created our design lab to implement trends and changes in real time, we create new visual languages

“We combine the work consulting agency with trendhunting using innovative design and technology we can create new visual ways to attract new clients”

Issues

  • Mundo esteril

    Mundo esteril

    , ,

    In white, sterile interiors, so up-to-date in our minds today, we can participate int the latest exhibition of Libia Posada works. In the perfectly suited strict MAMM space, exhibition touches upon many current topics through the inherent relationship in which medicine, nature and man stand and how world influences our bodies and mind. The most…

    read more

  • Trendhunting a estetyka

    Trendhunting a estetyka

    ,

    Estetyka jest nauką o percepcji, obejmuje ona dwa pierwsze etapy percepcji estetycznej/poczucia estetyki, a mianowicie etap zwykłej percepcji właściwości fizycznych, takich jak barwa, dźwięk, gesty, oraz znacznie bardziej złożonych i trudniejszych do określenia reakcji fizycznych. Etap drugi to zespolenia tych właściwości w kształty i układy, które się podobają i zaspakają nasze poczucie estetyki. We wszystkich…

    read more

  • Raf Simons is here.

    Raf Simons is here.

    ,

    New Raf Simons’ campaign for Calvin Klein pick up one of the very current topics in the world of fashion, but also within the social aspect: art and its bond with our lives. At the same time it reveals and highlights the connection between art and fashion, simultaneously inviting us to interpret ratio of their…

    read more

  • Made luxury

    Made luxury

    , ,

    The most famous luxury brands in the world have renewed their interest in exclusivity, gradually departing from the idea of ​​greater accessibility to the mass audience. Louis Vuitton, Gucci and Fendi have taken steps to strengthen their position by reducing the range of less expensive items. The Burberry brand, which grew 42 percent to nearly…

    read more

  • Trendhunting a estetyka

    Trendhunting a estetyka

    ,

    Estetyka jest nauką o percepcji, obejmuje ona dwa pierwsze etapy percepcji estetycznej/poczucia estetyki, a mianowicie etap zwykłej percepcji właściwości fizycznych, takich jak barwa, dźwięk, gesty, oraz znacznie bardziej złożonych i trudniejszych do określenia reakcji fizycznych. Etap drugi to zespolenia tych właściwości w kształty i układy, które się podobają i zaspakają nasze poczucie estetyki. We wszystkich…

    read more

  • Selfbranding

    Selfbranding

    ,

    Self-branding w życiu zawodowym, czyli ile jeszcze masek możemy założyć tekst: Aleksandra Glabas Zacznę banalnie – nikt nie ma wątpliwości, że internet zmienił świat nie do poznania. Nikt już się nawet nad tym nie zastanawia, bo stało się to dla nas “oczywistą oczywistością”, cytując klasyka. Naturalnym jest więc, że zmienił także i nas – jego…

    read more

hello

colaboration/ reports

DEsign Lab